onsdag 8. august 2012

La deigen heve!

...i disse bollene :-) Disse er en del av mynteserien til Ib Laursen, og er utrolig fine! Jeg har brukt de til alt mulig på kjøkkenet. Syltetøylaging, som jeg var inne på i forrige innlegg, og til baking, som frukskål, som snacksskål, til matlaging osv. Ikke bare er de praktiske, de er også utrolig lekre på hyllen i kjøkkenet mitt.




Nå skulle jeg gjerne gitt deg oppskrift på et eller annet godt å bake, men når sant skal sies så er jeg fan av Mølleren`s, så det blir vanskelig :-) Men, denne bloggdamen kan å bake! Og det helt sikkert uten hjelp av ferdigpakker :-) Utrolig inspirerende blogg jeg har fulgt lenge! Må se om jeg ikke kan hente litt inspirasjon for å bake noe helt fra scratch en dag..



Bollesettet leveres med tre skåler, hvor den største er 26 cm i diameter. Altså ganske stor, og ypperlig for å bruke til baking :-) De andre to er hhv 23/19 cm i diameter. De er ildfaste, tåler oppvaskmaskin, og kan brukes i microbølgeovn.


Bollesettene fåes i forkjellige farger, og vi kan tilby hvit, beige, lys blå og rød. I tillegg har vi også piskeskålene og ildfaste former i samme serie, de er også bare hærlige,  :-)







Er de ikke fine?

Ha en deilig onsdag kveld! Kanskje du skal bake? :-)

Ønsker du å stikke innom, så er adressen; www.moolo.no!

Klem i fleng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar